Söndagen den 9 juni 2024

Den lilla familjen började sin resa till Sveriges största ö söndagen den 9 juni. Det första färjpasset blev med m/s Skiftet till Långnäs på fasta Åland. Efter lite depåstopp på fasta Åland fortsatte sedan färden med Viking Glory från Mariehamn till Stockholm.

När vi anlänt till Stockholm fortsatte färden med bil till Nynäshamn där vi övernattade en natt på Skärgårdshotellet.

Efter en god natts sömn var det dags för frukost. När man är själv med två små barn tycker jag det är värt att betala lite extra för att få frukosten till hotellrummet.



Hälsningar till skrivarstugan

Lämna gärna ett spår efter ditt besök.

Upptäck mer från Brev från skärgården

Prenumerera nu för att fortsätta läsa och få tillgång till hela arkivet.

Fortsätt läsa