Söndagen den 16 juni 2024

Söndagen den 16 juni blev vår sista hela dag på Gotland. Vi fikade på Almedalens bibliotek med ett par jag studerade med på universitetet. Dagen tillbringades i övrigt mest i Visby.

Jag hade bokat städning av stugan vi bodde i men det förutsätts att man gör vissa saker för att underlätta städningen som t.ex. att ta ut soporna.

Att boka städning när man hyr en stuga eller beställa frukosten till rummet när man bor på hotell det är extra avgifter som enligt min mening gör resan till en semester när man är ensam vuxen med två barn i ålder 0-3 år.



Hälsningar till skrivarstugan

Lämna gärna ett spår efter ditt besök.

Upptäck mer från Brev från skärgården

Prenumerera nu för att fortsätta läsa och få tillgång till hela arkivet.

Fortsätt läsa