Igår var vi på en dagsutflykt till Kökar. Tittade på traktorer som stod uppställda utanför ungdomslokalen Höglid i väntan på årets traktorcruising som är en del av avslutningen på Kökarveckan.

Jag och sonen åkte sedan med i traktorcruisingen.

Innan vi tog färjan hem till Skärgårdsön stannade vi till vid Karlby café för att äta middag.

Nere vid färjfästet i Harparnäs såg vi m/s Viggen anlända. Den går på en annan linje just nu, men längre fram ska även vi få åka med den färjan när den flyttar till vår hemmalinje.



Lämna gärna ett spår efter ditt besök.