Etikett: varm choklad

  • Snowman soup

    Snowman soup

    Regnet det bara öser ner… Finns det någon prognos när det ska bli lite uppehåll i nederbörden? Jag har inte sett några såna väderkartor ännu i alla fall. Vi försöker hitta på saker att göra inomhus då det både är lerigt, blåsigt och lite halt ute innan all snö har smält bort. Idag passar det…